Arkadaşlar bir hafta önce doğum yaptım sezeryanla.
bebeğimde solunum sıkıntısı olduğu için küveze girdi.
Ardından kalsıyum eksikliği olduğunu öğrendik .
daha sonra doktor kanında enfeksiyon var dedi
kan Kültürü filan alınmış
kanından bakteriye rastlandı.şuan izolasyon odasında kalıyor.Öyle gördüm dünyam yıkıldı sanki 😭
doktor 14 gün sürer dedi
basına gelen yada bilgisi olan var mi
lütfen bebeğime dua edin 🙏🏻🙏🏻