sonsuz17 Busrasarelina56- biliyorum forumda daha çok vermeye uğraşana anneler var ama benim durumda olan da çok olduğunu görüyorum
sonsuz17 Mert_Cemre benim de öyleydi şimdi yani daha yakıştığını görüyorum elbiseleri doldura biliyorum en azından eskisine göre
Mert_Cemre sonsuz17 aynen canım ben de o durumdayım kıyafetler olmuyo bi türlü.Kilolu olsan dert zayıf olsan ayrı bi dert 😂
MotherQueen sonsuz17 canım çekti valla 😅😅 alerjik bebe anası olmak böyle bişey galiba 😂 gözün aydın bu arada sevindim
Dilos01 sonsuz17 bende emziriyorum çok acıkıyorum 😃😃bende senin gibi çok kilo aldım canım 55 tim en son su an 58 ama bu halimi çok sevdim