Oğlum memeye çok bağlandığı icin yemeklerden uzaklaştı. 2 ay sonra 2 yasina girecek. Bende birden kesmek yerine azaltarak kesmek istedim ama bu sefer geceleri daha cok memeye düşkün oldu. Nasıl biraktiricam bu yöntem daha cok bağlı yaptı oğlumu. Acı bisey sürersem de psikolojisi bozulurmus benden soğurmus . Ne yapıcam ben