cydcvk Ev sıcakken de soğuk, ev soğukken de soğuk. Sabah uyanınca da soğuk. Atleti değiştiriyorum yine soğuk. Anlamadım bu işi
DuruE Aynen benim bebeğiminde öyle bazen kendi omuzlarımı tutuyorum benimkiler de soğuk oluyor ama evin ısısı normal ben üşümüyorsam o da üşümüyordur diye düşünüyorum artık 🙄