Meraba kızlaar. Bebeğim 17 aylık hiç bişey yemiyor. İki üç günde bir canı isterse tel şehriye çorbası içiyor o kadar. Onun dısında hiç bişey yemiyor. Sadece emiyor ve artık büyüdügü için sütümle doymuyodur diye düşünüyorum. Sadece ayran içmeyi seviyor gün içinde sadece ayran içiyor emmek dısında. Bi akıl verin nolur