xbiranne Kemik suyu 12 saat kaynamalı bebekler için diyor internette ama fazla değil mi 12 saat ? Siz ne kadar kaynatıyorsunuz ?
Bsecill xbiranne düdüklüde 2-3 saat kaynatıyorum. bi kere burda okudum uzun kaynatayım dedim doluydu düdüklüm 6 saat falan kaynadı sanırım ama içinde su kalmamıştı çok üzülmüştüm ziyan oldu kemikleriö diye
xbiranne Annesirintugceuzun teşekkür ederim peki bilemediğim den soruyorum. Bu kadar kaynaşmasının sebebi nedir
Annesirintugceuzun xbiranne Ancak bu kadar uzun süreden sonra gerçekten bütün faydası suya geçiyormuş. Nasıl açıklayayım bilemedim 😁
Bsecill xbiranne tencerede kaynatırsanız konttollü yapabilirsiniz ilikler iyice düşene kadar kısık ateşte kaynatınca mis gibi olur
xbiranne Annesirintugceuzun teşekkür ederim 😊 kayınvalidem de tam tersini dün söyledi 😄 o kadar kaynayan şeyin vitamini mi kalır diye 😶
Annis-ogul xbiranne içindeki faydalı besinler 12 saatte kısık ateşte kaynatacaksin cnm.duduklude bi faydası olmaz
Kitapkurdumom xbiranne canım şunu karistiriyor cogu anne. Ilikli kemik suyu 12 14 saat kaynatilir ilikleride ciksin diye. Ama normal et ve kemik suyu (yani iliksiz) en fazla 3 4 saat kaynatsan yeterli