Momzone hiç dert edilecek bir şey değil aslında ama bazen annelik iç güdüsü ile kendimizi perişan ediyoruz. Ben ilk iki ay mama ağırlıklı besledim şimdi anne sütü gidiyoruz. Arada sütümü az hissettiğim noktada mama veriyorum ve sütümün artmasında en önemli etkenim moral. Ne zaman ki kafaya takmamaya başladım sütüm arttı. Gerçi içmediğim pek bir şey de yok maltı ayrı humanası ayrı 🙈 ama şu bi gerçek ki mama ile beslemek inan daha zor. Kalk su ısıt mamayı koy ısısını kırk kez kontrol et gerçekten de uğraştırıcı diğer türlü çıkar memeyi ver. Sen aslında daha zor olanını yapıyorsun. Sen bebeğinin tadını çıkar annesi , bebeğin sağlıklı ise inan gerisi hiç önemli değil.