MH34 Kızlar sezeryandan 1 hafta sora kontrole gitmiştim doktor 40 ın cıkınca gel demişti. Az kaldı 40 ıma sizler gittiniz mi ? Önemli mi? Gitmek istemiyorum gideyimmi sizce neye bakıcak acaba
Fata2014 MH34 bende aynı 40 dan sonra gel demişti ama hastaneler kötü gitmedim henüz nasıl olacak bilmiyorum bnde
Ozgeruya MH34 rahim durumuna bakıyor duzeldimi diye bide benden simir testi yapmisti gebelde yapiliyi
EbrarZehram Banada gel demedi ama ben gideceğim kendini hiç iyi hissetmiyorum zaten bir an önce çıksin da gideyim