aselimm12 Kızlar doğum günümüz yaklaşıyor malûm doğum günü kutlayamıyoruz hatıra kalması için Çekim yaptıracağım güzel bir elbise arıyorum bildiğiniz sayfalar var mı siz neler giydirdinzi kızlarınıza yardımcı olursanız sevinirim 🥰🥰
gulizar-arya aselimm12 bende arıyorum bir kaç marka begendim ama biraz pahalı cok kararsızım.🙈 size de söyliyim belki fikir olur little honey bunnies ve le mabelle trendyolda var satışları. Ben cok begeniyorum sade ve şık. 🥰
Erva-mm aselimm12 panoda katalog resmindeki elbiseyi aldım siyah olan kalıpçı küçük benim kısa oldu 300 kudurdu sitesinde indirimden 65 aldim
Erva-mm aselimm12 [url=https://hizliresim.com/5dkesH][img]https://i.hizliresim.com/5dkesH.jpg[/img][/url]
Gamzeliimom aselimm12 ben kızıma kot bi elbisesi vardı onu giydirdim elimde birkaç elbise var istersenix resim atabilirim
nursocum gulizar-arya la mabelle de erkeklere uygun kıyafet var mi bende evde güzel bi çekim yapmak istiyorum anı kalması için şöyle güzel bişey bulamadım
gulizar-arya aselimm12 evet malesef biraz pahalı bende bu yüzden dolayı kararsızım ama sade ürunlerinden dolayı belki tercih edebilirim. Cok tütü sevmiyorum. Daha uygunu varsa fiyat olarak bende bu fikirlere açığım🙈
Mom091 aselimm12 onlarda bir sürü kıyafet oluyor zaten. Kızımın elbisesi buydu ama 3-4 tane farklı elbise giydirmiştim çekimde
gulizar-arya nursocum sanırım yok baktım şimdi ama tabi trendyoldan bakiyorum kendi sayfalari var mi bilmiyorum.🤷♀️
Furug aselimm12 pixylove di bizimki ..tutulu zibin.elbise de ayri giydirdim 🤭 mabellenin elbiseleri cok guzel