Mucizebebegim Allah aşkına kızlar biri beni aydınlatsın ben mama bulamıyorum bulduğum mamalarda çok pahalı 185 TL lik mama 200 kere çıkmış yetişmiyor artık napicazzz yardım edin. En azından mamaya zam yapmayın be! Nereden alıyorsunuz siz?
ecemm-6161 Mucizebebegim canm ne kadarlık alıyorsun biz hep a 101 den alıyoruz eşim 1 kilosuna 100 tl veriyor
Gorkemkc Mucizebebegim ben bebelac gold 1 numara 900 gram eczaneden alıyorum 90 tl ye markette 120 tl
Esdoel Mucizebebegim biz mama da anne sütü de almıyoruz bazen üzülüyordum keşke bari mama icseydi diye ama fiyatlara bakınca bir yönden de iyi ki içmiyor diyorum ben 3 sene önce Bebelac 500 Gr 20 TL ye alırdım kızıma şuan en uygun bimde 50 TL
Mucizebebegim ecemm-6161 bana çok lazım bebeğim 8 aylık ve yetismiyor 1800 kg falan alıyorum bazende uyguna bulursam daha fazla alırım ama.bulamiyorum pahalanmis
Mucizebebegim Gorkemkc aa iyimis acaba her eczanede aynı mı ?? Zamsiz satıyorlar demekki sizin aldığınız eczane
17062019 Gorkemkc Ben bebelac gold 3 numara mamayi dün carrefoursadan 1250 gr 116 tl ye aldim kampanya vardi mamalarda
Gorkemkc Mucizebebegim her eczane birmi bilmiyorum canım benim aldığım eczane böyle orta yere bebelac standı yapmış kocamanda 89.90 yazıyor o şekilde ama başka eczanede böyle görmedim aynı fiyat olmayabilir.Bende toptancı bakıyordum tektek pahalı geliyor belki toptancıda daha uygundur koliyle alırım diye düşünüyordum ama baktığım heryer eczaneden daha pahalıydı
Bebeklerm Mucizebebegim sorma valla mama yetişmiyor similac kullanıyordum 850 gr 70 tl e bebekte gidemedim eve sipariş verdim mama patlak geldi ikidir bebelac aldım marketten 500 gr 1.5 günde bitti kızlar ikiz dünyanın parası tutuyor
ElaKaan Mucizebebegim Mucizebebegim off bende hipp kullanıyorum ama artık 4 günde bitiriyor aylık 600 liraya yakın mama masrafımız oluyor mamalar bitince bebelaca geçiş yapıcam büyük ihtimal. Umarım daha fazla zamlanmaz. hersey zamlanmıs düşünmek bile insanı yoruyor. Sadece mama değil hastanesi vs derken ucuyor.. allah yardımcımız olsun🙏
Esdoel Mom090 10 ay 21 günlük 3 ayında anne sütünü 6 ayında da mamayı bıraktı her mamayı denedim istemedi kaşık mamalsri dahil bu aya kadar ek gıda ile geldik doktorumuzds ek gıda ile devam etmemizi soyledi içmediği için mamayı
Mucizebebegim Esdoel aslında en iyisi mama yedirmemek benimkide 8 aylık olucak hiç biseye geri git demiyor hrseyi yiyor mama vermeyip ek gıdayla veya kaşık mamalariyla doyursam olmaz mı acaba
Sakinolseherjim_ Mucizebebegim aynen canim bizde aptamil kullaniyoruz 1 buyuk kutu 5 gun gidiyor 180 lira 1 kutusu allahtan eşim ve kardeşleri ortak sorun olmuyor 🤣
Esdoel Mom090 aynen öyle.cok şükür boyu kilosu gelişimi kan değerleri hepsi iyi nohut fasulye patlıcan hariç bizimle beraber yiyor artık 😊