Kucukkalbim GizemCemre 3 buçuk yıl olcak Bosh kullanıyorum çok memnun kaldim tüm beyaz eşyalarından 👍🏻
GizemCemre ecemm-6161 bende Arçelik kullanıyorum aksine memnun değilim sanki beyazları güzel yıkamıyor belki kullandığım deterjandan da kaynaklanıyordur bilemem
Zlhcyln_90 Tatlisannedilekk benim de ariston hotpoint ama guzel yikamiyo ya ya da ben kullanmasini beceremiyorum yikamalar ayarli hep degistirilmiyo sizinki oyle mi
Kerem21 Tatlisannedilekk Hotpoint Ariston un bayi satışıni servisini Vestel almış görümcem kullanıyor servis 5 yıl garantisi olmasına rağmen ilgilenmeniz karşılamıyor demiş
Busra7125 GizemCemre vestel pylojet Kullanmıyorum 1.5 sene oldu evleneli çok memnunum hem elektrik su tasarrufu hemde sesi yok sadece sikarken var sesi omun haricinde dibinde dursanda sesini duyamıyorsun ve temiz yıkıyor
Tatlisannedilekk Zlhcyln_90 nasıl ayarlı canım anlamadım, çok uzun sürede yıkıyor çamaşırları sadece onu sevmiyorum onun haricinde güzel yıkıyor
Elmasdurkaya GizemCemre ilk makinem ariston hotpointti cok memnundum sonra bozuldu parcasinda sknti yasayinca samsung cift kapakli aldik oda güzel tavsiye ederim iki markayida