Selam güzel anneler,
Forumda demin bir posta denk geldim. İştah açsın diye spraktin şurup içirilmesi tavsiye ediliyor ve üstelik doktor tavsiyesiymiş. Yetişkin için bile bir çok zararı olan kimyasalı henüz bir yaşını doldurmamış bir bebeğe dayanamak?!
Klişe olacak ama daha neler okuyacağım bilmiyorum.
Bir defasında 3 aylık bebeğine kilo alsın diye pirinç Unu yediren anneye ileride vereceği zararlarından bahsediyordum ki bana bir kilo bin ayıbı kaparıt tarzında bir yorum yapmıştı hiç unutmam. Ne ayıbı ya hu! 3 aylık bebekten bahsediyoruz. Lütfen bebeğimize bir şey yiyip içirirken ilerisini de düşünelim. Ve doktor tavsiyesi bile olsa (yukarıdaki örnekteki gibi) mutlaka araştırıp öyle alalım.
Velhasıl kelam , ben de iştah konusunda madur bir anneyim ve öyle bebeğim yiyip de kilo alamayan bir bebek değil, hiç ama hiç yemiyor. Doktorumuz bize vitamin ve iştah şurubu yazdı, malesef içeriğinden ötürü kullanmak istemedim. Çocuğuma ileride zarar vermeyecek kimyasaldan uzak bir şurup araştırmasına girdim ve en son eczacı bir arkadaşımon tavsiyesi üzerine strath şurubu buldum.
Dokturumuza danıştım ve çok güzel olduğunu söyledi. Hemen sipariş verdim. İkinci kuyuyu bitirmek üzereyiz iştah açıyor ve aynı zamanda bağışıklığı kuvvetlendiriyor. Bitkisel bir ürün olduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Fiyatı biraz tuzlu ama çocuklarımız için değeceğini düşünüyorum ve iştah açması akabinde bağışıklığı için düzenli kullanacağım bir şurup. Kesinlikle tavsiye ederim.♥️