Zeynommgamze Kızım 7 aylık tartıda 6.900 çıktı kıyafetlerde dahil muhtemelen 6 ,buçuk 6.650 civarı bişey ayına göre normalmi zayıf mi
mirayilknurtolga Zeynommgamze bebeğin kıyafeti o kadar gelmez ya. Bizde 8100 çıktık 7. Ay kontrolünde doktorumuz kilosu fazla dedi. Çünkü boyu uzamamış o ay. 70 cmde kalmışız. Yarın 8 aylık olacağız. Kontrolümüz var bakalım. Neler duyacağız. Doktorunuz gelişimi için iyi dediyse rakamların hiç bir önemi yok 🥰
sevimlienerji Zeynommgamze kıyafetleri o kadar fazla değildir biz 5 ayligiz 8 kiloyuz doktorumuz ıyi dedi tabi önemli olan sağlıklı olması kilosu çok önemli değil diye düşünüyorum
nisa1 Zeynommgamze kiyafet o kadar tutmaz bu kilo konusunda dogum kilosu cok önemli cunku burda mesela 8 kilodur bebegi 4 kilo doğmuştur senin bebegin 7 kilodur 3 kilo doğmuştur
Hsrtgndz Zeynommgamze bilemedim ki çocuğun boyu kısaysa kilosu normaldir yada ailenin yapısından dolayı da normaldir benim bebeğimi 3aylik 6.800dedi doktor 65cm boyu kafa çevresi 40
Zeynommgamze mirayilknurtolga sağlığında sıkıntı yok elhamdülillah bakalm yarın götüreceğim evdetarttik biz
Zeynommgamze gulizar-arya evet anne sütü ek gıda basladim aslinda ama aşırı gazlı ve kabız bir bebek çok bişey veremiyorum
gulizar-arya Zeynommgamze benimkinde de ayni durum var hafif kabızlık ve gaz sancilarimiz var normalde bu aylarda bitmiş olmasi lazim diyor doktorlar ama nedense bizim bu aylarda daha fazla başladi ilk aylarda bu kadar çekmedik🙈 birde ben 6 aylik kontrolüne gittiğimde bebegim 9500 kiloydu boyuda 70 cm maşallah önde gidiyor hatta uzun boylu olacak dedi doktor hic kilolu fln demedi. 🤷♀️ Doktordan doktora degisiyor sanirim bunun bir standartı yok gerci bende cogunlukta anne sütü veriyorum ek gida cok vermiyorum.
mirayilknurtolga nisa1 51 cm doğmuştu. Ama bizim 6.ayda 70ti 7.ayda yine 70 çıktı. 🤷♀️ yarın 8aylık oluyoruz kontrolümüz var bakalım kaç çıkacağız.
Zeynommgamze nisa1 3 kilo 150 gram 50 cm doğdu şuan 7 aylık 6.900 kilo geçen ay boyu 62 çıktı bu ay bilmiyorm
Hsrtgndz Zeynommgamze çocuk ta size çekmiştir kuzum doktor bı sorun yok dediyse sıkıntı yoktur herkezin farklı kilosu biz eşimle kiloluyuz uzun boylu yuz oyuzdendr bizim doğduğu kilosuna göre normal bizim
nisa1 mirayilknurtolga benimki 48 cm 2450 dogdu 7 aylik 70 cm son 2 aydir benimkide oyle uzamadi ama doktorda sıkıntı var demedi sen oyle deyince bende bi düşündüm
mirayilknurtolga nisa1 doktor Banada boyu standart ama kilosu biraz ilerde dedi. Boyu uzamış olsaydı belki bunu demezdi. Ama ben takılmıyorum sayılara dediğim gibi. Sağlığı gayet yerinde. Çok şükür. 🧿