BalarisiYusra Kızlar bebeğim 3. Aydan sonra sol mememi emmek istemiyo sağ verince yapışıyor solu da bebeği ters tutarak veriyorum öyle Emiyor ama bu da çok eziyetli oluyo Tekrar eski haline dönmez mi 😔
aliMommy BalarisiYusra benim oglumda oyleydi maalesf sizin yaptığınz gibi yapıyordum ama büyüdükçe anlamaya başladı şuan 21 aylik tek taraf siz suan kandirabilirsiniz gittigi yere kadar
1Nisa1merve BalarisiYusra benm de bazen sağı almiyo .kendini geri atiyo .solu veriyrm biraz emince hemen sağı veriyrm alıyo. Almiyo diye pes etmeyn sürekli vermeye çalışın.😘 inat ediyolr .
Bures1 BalarisiYusra sütüm fazla geldiği için ilk aylarda benim oğlanda sol memeyi almıyordu. Fazla sütü sağıp öyle emzirdim 1-2 ay uykudan kalkınca verdim uyku sersemliğine sonra zamanla kendiliğinden emmeye başladı. Şimdi 11 aylık bi sıkıntı yok emiyo
mirayyy20-20 BalarisiYusra benim de öyleydi ters tutunca emiyordu 6 aylık oluyor artık yatarak emiyor ikisini de ayırt etmiyor ama kucağa alsam sola asla istemez bazen gece uykuluyken ayırt etmiyor sadece
BalarisiYusra mirayyy20-20 evet ya aynısı resmen yatarken de verebiliyordum ve uyurken alıyor bide ters tutunca çok zorlucak gibi görünüyor 🤦🏽♀️
mirayyy20-20 BalarisiYusra canım geceleri ben çoğunlukla solu veriyorum gündüz sağ ve arada ters derken olup bitiyor takma kafana en azından emiyor hiç emmeyen reddeden bebisler var