ryhnz oğlum 4.5 ayllikken yaptım 1.30 saatlik bir yolculuktu inanılmaz keyifli ve rahatti kalkış anında emzirdim kalktiktan sonra koltuğun yan taraftaki düğmeleri çok dikkatini çekti onlarla oynadı dergi verdim onu inceledi sonra uçağın sesi ile uykusu geldi döşüme yattı uyudu yarim saat civarı inmeden 5 dk öncesi uyandi ozaman da emmek istemeyince basinctan kulağı ağrımasın diye kulaklarini kapattım bu kadar iyi geçebileceğini tahmin edemezdim bide ekim ayinda pandemi surecinde uçtuk korkarak çok şükür bir problem olmadi ama uçakta herkes yan yana sosyal mesafe yok tu sadece maske koruyor