Bebeğim 10 aylık birkaç gündür sağ gözü sulanıp çapaklanmaya başlamıştı bugün doktora götürdük muayene etti ve göz yaşı kanalı tıkanıklığı olduğunu söyledi göz masajı tarif etti onu yapmam gerekiyormuş ve bi tane damla verdi eğer 2 ay içinde geçmezse 1 yaşında küçük bir ameliyat olacağını söyledi açıkçası biraz morelim bozuldu ameliyat kelimesini duyunca ☹️ Bizim gibi olup da masajla geçiren var mi acaba ?