Bendede vardı koku 40 ımda bitti tamamen cok kafaya takmayin ben gunde 3 4 kere ust degistiriyordum psikolojik olarak.Bende sezeryan dogum yaptım 1 hafta sonra kontrole cagırdı sonra bide 2 ay sonra gel dedi simdi tekrar kontrole gidecegim rahmin eski seklini alıp almadıgına bakacağız dedi