Hatta bizde sürekli yan yattığı için alnında bir tarafı daha şiş bir tarafı daha inik olmuştu çok korktuk doktorumuz kafasının daha balon gibi olduğunu her şekli alabileceğini ve zamanla düzeleceğini söylemişti canım gerçektende kendilerini yönetmeye basladıkca düzeliyor sende her uyutmanda farklı yöne yatırırsan düzelir diye düşünüyorum hiç üzülme