motherthea Kızlar alalı daha 4 gün oldu evim 23 derece damla donmuş akmıyor katı bir kıvam olmuş şisenin içinde tarihi vs 2022 anlamadım ben kullanayım mı atayım mı ?
Boncugunmelegi Atma canım yağ sonuçta bende öyle iki şişe kullandım sürekli peteğin üstünde tutuyorum içerisinde zeytinyağı olduğu için sanırım
motherthea Boncugunmelegi benimde aklıma geldi ama damla ya korktum çok teşekkür ederim öyle yapayım hemen 😊😊