Zalimsin Seymademirhan Van çok güzel ya cooook özledim daha üç ay oldu Van’dan tayin olalı burnumda tutuyo, sizin için her türlü imkan var ben batıdayim burdan bin kat imkanı var her açıdan Van’ın, eşinize rahat olsun da siz her türlü seversiniz
Dlrygz Seymademirhan ben bı Vanlı olarak iyidir insanları sıcak kanlididr iyiside var kötüselude her yerde olduğu gibi