iki_tospik_annesiii Prens_annesii evet cnm çok şanslıyım benim kaynanam herşeyini yaptı. Halada yapmaya devam ediyor. Benim bebeğimde çok usludur sansıma şuaralar dişlerinden dolayı çok huysuz o kadar
Larakusunannesi iki_tospik_annesiii sen yap destek bizden bacım Allah yardımcın olsun inşaallah gönlünce olur ❤️