Esmaerol Elifhakan12 Bebege hic icirmedim ama kabiz gibi olursa bi cay kasigi verildigni biliyorum benden faydalaniyodu emerken o kdar 😊
Kubraybars Med Ben hergun muhakkak rezene çayı yapıp 1 bardak içiyorum genelde akşamları. 2 3 çay kaşığı da bebeğime veriyorum birazda kimyon koyuyom tabi rezenenin içine 😊 hem çok güzel sut yapiyo hemde gaz için çok etkili tavsiye ederim kesinlikle
Snfk Med doğum yapalı 1 ay oldu. Her gün maksimum 2 bardak içtim. Bebeğimin gazını azalttı mı bilmem ama sütümü epey arttırdı.
minikcancan Bfiliz bebeğe verdiğinizde kakası sulu ya da yesil oluyor mu dün ilk defa verdim bebeğime gazını çıkardı ama kakası çok sulu ve yesildi acaba rezeneden mi
Bfiliz minikcancan rezene verdıgım zaman anne sutu ıle beslendgı ıcın kakası sarımsı ve suluydu ama suan mama kullanıyorz daha farklı tabı olabılır
SevdaGg Med bn düzenlii olrak veriyorum canım dokturumuz dgdugunda söylmştiü rezene anason kimyon nane çookta iyi geliiyor gaz sıkıntımız yok gibi 🙏🏼
Almirammm Med ben gördüm canım damlalar bitki yağları denedim hepsini ama rezene en çok iyi gelen. 2 çay kaşığı veriyordum günde akşamdan akşama çok şükür iyi gelmişti. Bende içiyordum tabi. Sütümden de ona geçsin diye.
minikcancan Almirammm bebeğe verdiğinizde kakası sulu ya da yesil oluyor mu dün ilk defa verdim bebeğime gazını çıkardı ama kakası çok sulu ve yesildi acaba rezeneden mi
Sarikuzumalp Med emziren anneye günde 1 bardaktan fazlası önerilmiyor. Rezenenin direkten verilmemesi gerekiyor bebeğe. 4 yaş öncesi verilmesi sakıncalı hatta. 😐
Selim16 Med ben denemiştim onu içince daha çok sancısı olurdu oğlumun bir daha vermedim.valla damlalardan başka birşey fayda etmiyor.damla,masaj.sicak tutmak karnına ayaklarina