Merhaba hanımlar,
kızım 11 aylık ve dün hiçbirşeyi yokken durduk yere 1 saat içinde fışkırtarak burnundan ve ağzından kustu. Çok korktuk tabi zira şimdiye kadar hiç kusma ğroblemimiz olmamıştı. Dr umuzla iletişime geçtik ve direk acile gittik idrar testi yapıldı temiz çıktı. Mide bulantısı için bir hap verdiler eve geri döndük terar kusma olmadığı için. Sebebini hala bilmiyoruz. Daha önce yaşayan oldu mu bu şekilde merak ettim 🤷🏽♀️