Bebeğim 3 aylık biberona felaket alıştı. Yaşadığım şey tam meme reddi mi bilmiyorum ama memeden gelen ilk önsütü emdikten sonra sonsütü emmeye uğraşmıyor memede bas bas bağırıyor kendini geriye itiyor biriken sütü katiyen emmek istemiyor halbuki göğsümü sıktığım zaman hala süt geliyor oluyor ama damla damla fakat küçük bey istiyor tazyikli gelsin ama olmuyor 🥺 bu durumda ne yapmalıyım şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yoktu adet olunca sütüm azaldı mecbur mamayı artırmak zorunda kaldım bu seferde biberondaki gibi hızlı aksın sürekli diyor anladığım kadarıyla. Kaşıkla vermeyi denedim mamasını imkanı yok susmuyor bağırıyor istemiyor kaşıklada. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler 🙏