Ya benimde oğluşumun kulakları küçücuktu neguzel bana benziyorduu birde baktım ki gün geçtikçe oğlusun kulikleri büyüyor babasına benzedi aynı koca kulikli😁 çok hoşuma gidiyor aslında sevimli duruyor yada biz annesiyiz diye bize öyle geliyor bilemiyorum 🤭 emerken kulaklarını katladigimi farkettim hatta bazen fark etmeden unutuyorum çocuğun kulakları birbirine yapışmış oluyor 🤦 yatarkende kendisi katliyorr düzelir heralde yaaa