Benin oğlum 13 aylık ve hala su çiçeği açısı olmadı normalde 9. Ayda gider karma aşılar ile yapılacaktı fakat sağlık ocağında olmadığı için hala yapılmadı arıyorum gelmedi diyor bunun belli bir süresi yok mu ebe tam bilgi vermiyor sağlık ocağını arıyorum telefona bakan yok bilgisi olan yaza bilirmi