Kizim 3 gun sonra 1 yasini dolduracak. Bu ara maasallah baya insani ozellikler kazaniyor😅😅 Cok hareketli bir cocuk.9.ayindan bu yana yuruyor cok sukur. Oyun oynama konusunda biraz tikandim. Bir oyuncagini gozu onunde saklayip ona buldurdugumda cok hosuba gidiyor. Kitap incelemeyi, dans etmeyi de seviyor. Daha baska Nasil oyunlar oynasam da gelisimini desteklesem diye dusunuyorum.
•Sizin yasit bebekleriniz neler yapiyor, konusnaya baslayan oldu mu?
•Neler oynayabiliriz oneriniz var mi?
•Cok begendiginiz egitici bir oyuncak var mi?