Civcivimmm Baby me bebek bezi kullanan var mı aloe veralısını almayı düşünüyorumda memnunmusunuz prima molfiks sleppy pampers denedim hiçbirinde sorun yaşamadım ama şimdi bebek büyüdkçe fiyat arttığı için bunu denemek istiyorum
Balkiz Civcivimmm ben kullanıyorum sleepy kullandım ilk doğduğunda sonra sızdırmaya başladı prima felaket derecede pişik yaptı tavsiye üzerine baby me aldım 1 senedir çok memnunum 2. Bebeğime de baby me kullanıcam
Batubedo Baby me yi kullandım çok guzelbn ebebekten alıyordum indirime girince büyük paketlerini alıyordum
Civcivimmm Balkiz çok teşekkür ederim inşallah bizede yarar bu bez alayım ozaman indirimdeymiş bide şimdi