Betult kahvekokusuu bence stres yapmayin keyfi yerindeyse doyuyordur. Normal sutin kontrolune gittiginizde bakarsiniz kilosuna
Betult Hale-kd benim cocugum da yogurt yediginde tukurmeyi ogrendi 🤷 asla yogurt istemiyor digerlerinide hemen oguruyor. Bal kabagi verdim bide organik koyden geldi onu bile ogurdu
Hale-kd Betult ilk başta patates havuç verdim yedi yoğurt yedi şimdi tükürmeyi öğrendi hiç bir şey istemiyor kazara ağzına soktuklarımı da tükürüyor ne olacak bilmiyorum içime dert oldu 😏
Ebruea Betult bizde yaşadık o durumu 5 6 ay arası hiç almadı. 6 7 arası 100 gr aldı 7 8 ay arası 200 aldı. Bizim doktorumuz kiloya takılmıyor kontrolunu yapıp bu aç kalmaz demişti. 😂😂😂
Betult Ebruea anne sutu mu aliyordu sadece. Mama basladiniz mi. Mama gerek yok dedi benimkide dogum kilosuyla falan karsilastirdi gayet iyi dedi ama iste annelik acaba diyorum hep. Masallah sizinkine de 😍
Ebruea Betult sadece anne sütü aldı canm 6.5 ay boyunca sonra tadımlara geçtik. Aslında doyuyordur doymadığında huzursuz olur o yüzdn bende üzerne düşmedim pek. Ama memeyi tıka basa da doyda reddetmiyorlar 😂😂😂
Betult Ebruea ya benim cocugumun hep meme reddi vardi bu ay aştık surekli emzirmeyi bu ay ogrendim resmen 😁 neyse stres yapmiyim o zaman bende
Ebruea Betult yo yo yapmayın. Ben çok rahat yaklaştım yemedi istemedi zorlamadm başka birşey vermedim yarım saat sonra tekrar denedim yemezse anne sütü yoksa bir sonraki öğüne kadar emzirerek devam ettim. Sağlıklı olsun da varsın kilo almasın dedim. Ama bence iyi kilosu hele ki sma hastası bebekleri gördükçe.
TospikOglusum defnemilam sizinki nekadarlik canm biz tam 5.5ayligiz kendi basina donemiyr az destekle sırt üstünden yüz üstüne o da tek yöne o kadar🙈yq aslinda ben yere birakamiyrm üşür diye belki onun etkisi vardr
Betult Ebruea oyle tabiki en onemlisi saglik. Bende yemedigi seyi zorlamiyorum daha sonra zaman geçince tekrar deniyorum
TospikOglusum Betult erkek mi bebeginiz?ya bende korkuyrm işte hem soğuk alır diye hemde 6aydan önce oturtmaya 🙈annem gelip gittikçe 3,4sefer kontrollü oturttu ama ben yapamdim henüz.esim karışmıyor ben ne yapsam kabul ederde iş bende bitiyo
Betult TospikOglusum evet erkek. Bence istekliyse oturtun zaten cocuklar kendini belli ediyor. Brnim kocam herseyi bilmek ve karismak isterde 😁
defnemilam TospikOglusum 7 aylik olcaz nerdeyse yuzustu durunca cok agliyor diye ustune dusmedim birde yere yorgan fln serdim yuvarlansin diye ama üsur diye cok tutmuyorum ayni zmnda cok kusuo yuzustu tokta olsa bnde cok kisa tutuom bu yuzden geri kaldik yasitlarimizdan
TospikOglusum Betult ya aslında annem oturtunca seviniyo ama ne bileyim.erkek bebeklere iyi değil erken oturtmak diye bişey duymuştum (kimden duyduğumuda hatırlamıyorum ama🙄😁)ya bişey söylense ben olumlu olumsuz biraz fazla irdeliyrm galiba oyuzden
TospikOglusum defnemilam kendi yatagima koyuyorum.bende yorganı kaldırıp bende yere bir iki kez koydum çok kısa(sırf üşür diye)koyamiyrm bende.bizimki yüzüstü duruyo sıkıntı yok.onda heryerine oyuncak koy bide sürekli konuş dikkati dağılsın ozman ağlamaz
Betult TospikOglusum acele etme o zaman annesi olarak ne zaman uygun görürsen oturtursun. Sonucta en iyi sen tanirsin çocuğunu