tuem14 bizim ki iki hafta sonra 16aylık olacak. Halka takmaca, pipetleri rengine göre kutuya geçirmece onu öğretiyorum bu aralar. Kartları var bölüm bölüm ayırıyorum. Geçen hafta her gün el ayak ağız gibi uzuvlarımızı öğrettim. Bu hafta meyveleri öğreteceğim. Saklambaç oynuyoruz bol bol tırmanıp, ışık açıyo, kapılarla oynuyo😅 hala yürümüyo. Yürüme arkadaşıyla oynamayı seviyo. Evde kedimi kovalıyo onla oynuyo. Tv izletmiyorum. Kelimeleri deder (cheddar kedimin ismi) anne, mama, gitti, atta diyebiliyor. Gece uykuları diş çıkarmadığı zaman düzenli. Gündüz iki uyku yapıyo. İştahı yerinde maşallah her şeyi yiyor. Memeyi maalesef bıraktı emmiyor sadece ek gıda alıyor. Doktor mamaya gerek duymadı ek gıdası iyi diye. Tehlikeli şeylerle uğraştığı için gözümün önünden ayıramıyorum. Onun dışında güzel her şey 🙏😻