Kızlar merhaba, 4 ay 19 günlük bebeğim, dün geceden beri öksürük ve burun tıkanıklığı var biraz önce doktora gittik, üşütmüş dedi biraz da boğazında kırmızılık varmış, prospan diye bi şurup verdi bitkiselmiş, geçer mi sizce ? Bu ilacı kullanan var mı? Sürekli inliyo ağrsı da bar galiba 😢