Aysenurbb Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 1 aylık ama hala yüzünde ve gözlerinde sarılık var. 6 günlükken 24 saat fototerapi almıştık değeri 16dan 9a düşmüştü ama hala geçmemesi normal mi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?
Ruzgarbaby Aysenurbb normal canım 40 cıktığında tam anlamıyla gecmişti 1 aydan sonra düzelmeye başlıyor
Gorkemkc Aysenurbb sarılık ilk gözlere bulaşıyor değer düştükten sonrada en son gözlerden gidiyor canım normal benimde bebeğim 1 haftalıken 48 saat fototerapi görmüştü 1 ay sonra falan gözlerden gitmişti