Kubra__41
Allah’ın emrini kul istemiyor diye ötelemek vazgeçmek Allah’a nankörlüktür verdiği sayısız nimete şükürsüzlüktür, kuldan korkuyoruz ama Allahtan korkmuyoruz ne yazık bize.. ağzınızdan çıkmışsa yapmak Zorundasınız adak öyle bişey ki yapmazsanız sıkıntı yaşarsınız. Kimseye bakmayın Alllah sizi öyle görmek istiyor demek ki. Hakkınızda hayırlısı