katree netten bak istersen. Ama bizde 5. Ayın başlamasıyla başladı ve tam 28 gün programın söylediği gibi sürdü. Doğduğundan beri en zor dönemdi. Gece birden ikiden önce uykuya dalamıyordu. Durmadan bağırmalar ağlayarak uyanmalar. Uykuya dalamamalar. Uyuduğununda hayrı yok, gece kaç defa kalkıyoduk hatırlamıyorum bile.