Bebeğim 7bucuk aylık. 2. Sezeryanım. Aslında çok rahat geçirdim çabuk iyileştim doğumdan sonra. Hem kilo olarak hemde birtakım mülakatlar içib spor yapıp güçlenmem lazım. İlk gün biraz şınav mekik plank falan denedim. Sonra ameliyat yerimde inanılmaz bir acı ve ağrı oldu. 3 4 gün geçti üstünden dün akşam birdaha şınav deneyeyim dedim. Asla yapamadım öyle bir acı hissettim ki😴 sezeryan olan anneler sizde böyle misiniz? Benim kendimi güçlendirmem lazım biran önce ama yapamıyorum çok büyük bir acı hissediyorum.