Edaikra valla aynısını oynuyoruz😅 bi de kartları var. Her hafta 5tane kart oynatıyorum. Elini ağzını burnunu öğretmek için. Bu hafta meyvelere geçicez. Saklambaç oynuyoruz. Pipetleri karton kutudan yaptığım deliklere sokmaya çalışıyoruz ama rengine göre. Renkleri öğrenmesi için. Bende başka numara kalmadı😅