Ek gıdaya geceli 1 ay oldu hep doyurucu şeyler yediriyorum bebe bisküvisi,irmik,çorbalar, yumurta sarısı , keçiboynuzu özü,lor peyniri,yoğurt, meyveler ama sonuç 5.ay kontrolünde 6 kiloydu 6.ay kontrolünde sadece 100 gr almış lütfen fikir verin nasıl kilo aldirabilirim