Funfuuu Sizler nasil yapiyorsunuz 21 aylik kizim var her gun evdeyiz yemek yemiyor dogru duzgun oynamiyor surekli bagiriyor enerjisini atamiyor disari cikamadigimiz icin bende yetersizlik duygusuna sebeb oluyor ve öfkeleniyorum her seye herkese.