Bebeğim 2.5 aylık doğduğundan beri hep sol memeye daha bağlıydı daha sonra sağ taraf aşırı yara oldu ve sağ tarafı hiç emmedi yani 2 aydır hep solu emiyo sol göğsümde yara ama zor güç veriyorum bebeğim emdikten sonra göğsümde ağrı oluyo acaba yaradanmı kaynaklanıyo diyeceğim şu ki tek göğüs emziripte sorun yaşayan oldumu?