Neslyhn Bebeğim bugün 14 günlük oldu. Göbek kordonu bugüne kadar kuruydu, ama bugün biraz sulanmış olduğunu gördüm. Aslında sadece bir kenarı bağlantılı kalmış. Bu durumu yaşayan oldu mu, ne önerirsiniz? Baticon mu uygulasam diye düşünüyorum.
Mom25 Neslyhn bızımde cok gec kurudu göbegımız doktor gecmezse yakalım dedı aıle hekımıne goturdum krem verdı ıyı geldı 3-4 gune kurudu
Ef24 Baticon sürmeyin bebek hemşiresiyiz eşimle doktorlarımız etil alkol sürün spançla demişler ondan sürdük birkaç gün kurudu eğer düzelmezse getirin yakalım demişlerdi gerek kalmadı