Aryemus_3 canım tam zamanı.ben o ayda başladım eline vermeye ama önce bi takip et pütürlü verdiğinde ağzında çiğneme hareketi yapıp,ağzında sağa sola götürüyor mu yiyecekleri.(ben 8.aya girdi 10 gün takip etmiştim)emin olunca bir tam pankeki ortadan kesip parmak kadar olacak şekilde yani bi ver bakalım.(için rahat olsun diye diyorum bunu da)inan ki yiyemedi mi diliyle dışarı atıyor.şuan 1 dilim ekmek,muz,pankek,mücver,bebe bisküvisi,patates tostu,tavuk baget,haşlanmış sebzeleri eline verdiğimde yiyor.bi de ben eline vermeden önce muhakkak pütürden bi tık daha büyük bi parça verip kontrol ediyordum.çünkü bende çok korkuyordum.şuan 10 aylık diyebilirim artık.nasipse 11 .ayı doldurunca çatal kaşık vereceğim artık eline.öğün kısmına gelince biz ne zaman sofraya oturursak o da o zaman oturuyor.(bunu da sofra kültürü oluşsun,taklit ederek yapsın diye yapıyorum)ek olarak sadece yatmadan 1,5 saat önce bizin dışımızda bi şeyler verdim hâlâ da öyle yapıyorum.(onda da genelde 2 yemek kaşığı kadar muhallebi tarzı şeyler yediriyorum internetten bebek muhallebisi tarifleri bakıp yapıyorum)