Tazeannecik9292 Merhaba hanımlar . Suluk ne tavsiye edersiniz . 6 aylıkken chicco geçiş bardağı almıştım . Artık 1 yaş olduk sizler neler kullanıyorsunuz? Tavsiyelerinize ihtiyacım var ☺️
Mom9 Tazeannecik9292 bende 13.ayda pipetliye geçtim. Chicconunkini aldım memnunum hemen kavrayıp içebildi
Bulutbey Tazeannecik9292 bende aventin pipetli suluklarından aldım. Üç kere nasıl yapması gerektiğini gösterdim içebildi. Anne emen bebekler daha kolay pipetliden içebiliyorlarmış. Alt komşum aynısından alınca bir ay kadar sonra yapabildi demişti.
Tazeannecik9292 Mom9 Mom9 hemen kavraması önemli benim içinde . Tamamdır bakacağım teşekkür ederim ☺️
Tazeannecik9292 Bulutbey Bulutbey evet oğlumda hala emiyor pipetli daha mantıklı sanırım. phlipsde hangi model peki 😊
OguzKZeynepH Avent in pipetli sini kullanıyorum. 15 aylık kızım. Çok rahat dökülmüyor açılmıyor. Tasarımı da hoş kolay kullanışlı. Tavsiye ederim 👏
Bulutbey Tazeannecik9292 200 ml kırmızı mavi renk olan canım. Ulaşabileceği bir yere koyuyorum oğlum hem oynuyor hem su içiyor çok iyi oldu.
OguzKZeynepH Philips Avent 300 Ml pembe sarı olan benim kullandığım 😊 indirim de almıştım gerçi şimdi baya pahalanmış.
Tazeannecik9292 Gunes_kiz oyun oynuyordur zamanla alışır sanırım ya da bardakla vermeyi denesen cnm ☺️
Tazeannecik9292 Gunes_kiz ozaman sana en uygunu 360 derece dönen alıştırma bardağı canım . Normal bardak gibi ama çocuk kafasına dikleyince dökülmüyor öyle bi özelliği var onuda yeni gördüm değişik güzel bir bardak . Bakmanı tavsiye ederim ☺️
Gunes_kiz Tazeannecik9292 ilk defa duyuyorum canım bir araştırayım. Çok işime yarar vallahi. Ne pipet ne bardak tam anlamıyla kullanamiyo.