Kızımın yüzünde aşırı derece de isilik oluşmaya başladı ve huysuzlaştı acaba kaşındığı için mi böyle yapıyor bilemedim hemen ılık bi banyo yaptırdım yatırdım hametan krem sürdüm yüzüne azıcık başka önerisi olan var mı bu arada kızımı çok fazla giydirmiyorum alttan bitane uzun kollu zıbın ve üstüne penye tulum okadar yani evin sıcaklığıda gayet normal bu arada kızım 2 aylık