Balkizlarim RaziyeNu 6.aydan itibaren verdim 30 ml 40 ml o zamanlar şimdi 11 ay 21 günlük 150 ml iciyo 🥰🤗
Sevimli RaziyeNu 10. Ayda başladım önce çok az verin 3 gün deneyin . Bazı bebeklerde pişik ıshal alerjı yapAbiliyor , asitli olduğu için .
Aley_ RaziyeNu Doktor önerileri 1 yaş sonrasıdır, asitli etkisi ile pişik vs yapabildiği için. Tabi denerim bir bakarım diyorsanız o sizin kararınız.😊🌸
Selinglr RaziyeNu 6 aydan verdım suzgecte ezdım catalla yada meyve suzgecleri varya onun icine koydum bittikce yenısını koydum bı mandalina yemışti 🤣
Helenyaz RaziyeNu ben de 6. Ayda verdim ama dr a sorduğumda 1 yaştan sonra dedi, reflü ve pişik yapıyormuş, o yüzden vermeyi kestim