Asssooonn 1 yaşına geldik hala oto koltuğunda oturmuyor doğduğu anda almıştık tabi bebekti anlamıyordu ve oturuyordu fakat pandemilerden dolayı arabaya binmediğinden dolayı mı nedir unuttu galiba şuan asla binmek istemiyor sanki bunu alıp yerlere atmışlar gibi ağlıyor ben kullanırken daha çok yapıyor yanında oturduğumda koyuyorum fakat kemer taktırmıyor bu seferde nasıl baş edicem bu sorunla ben
Asssooonn Hunilianne yani sürekli arka oturuyoruz artık yavaş yavaş alışmasını bekliyorum kısa sürede alışsın çünkü çok fazla seyahat ediyoruz zorlanıyorum artık korkuyorum da tabi
agacsizkoala Ben kapının üstünde tutma yeri olur ya oraya iple oyuncaklar asıyorum, yolda giderken müzik açıyorum , sürerken yanıma bi iki oyuncak alıyorum yine ağladığı zaman hemen oğluma uzatıyorum öyle öyle alıştı şimdi bi saat kadar ağlamadan oturuyor