Bugun 4.ay aşısından geldik 6100 gram gelen ay 5800 dü aylık 500 gramdan fazla almıyordu bu ay 400 gram almış sadece anne sütü veriyorum mamayı kaşıkla bazen 40 cc biberonu almıyor çok moralim bozuluyor 3.750 dogdu ama kilo almıyor hemşire normal diyor bence normal değil ne yapabilirim doktora götürsem mi