Masal2020 Alerjik bebek anneleri rota aşısı yaptırdınız mi yaptıranlar ne gibi sonuçlarla karşılaşti doktorum yaptırıp yaptirmamayi bize bırakti sadece alerjiso artmış gibi olur dedi çok arada kaldım
dertlikerkenez Masal2020 bebeğimde süt ürünleri, yumurta ve ceviz alerjisi vardı. Her iki dozdan sonra da 2-3 gün aşırı huzursuzluk yaşadık, durmadan ağlıyordu. Doktorum artı ve eksilerini karşılaştırınca yaptırmalısınız demişti.
Zynphafsa Masal2020 Bn yaptırmadım bağırsak tepkili alerjimiz. bağırsaklarda tahribat yapıyor dediler aşı için. Ama tabi ki size kalmış yaptırın ya da yaptırmayın diyemem çnkü hep farklı görüşler var Bn yaptırmamayı seçtim.
Essy Masal2020 ben de aynı durumdayım daha önce post açtım bu konuda. Cevap veren herkesin doktoru yaptırma demiş ama bizim doktorumuz bir şey olmaz yaptır diyor. Yumurtaya alerjisi varsa kızamık aşısı riskli doktor kontrolünde yapılması lazım ama rotavirüs için herhangi bir risk yok dedi. Çok kafam karıştı benim de 🤦♀️
CansuveCan Koç üniversitesi alerji bölümüne götürüyorum bebeğimi oradaki doktor yaptırabilirsin dedi ama size kalmış yine de biz alerjiden şüpheliydik ki şükür yok🙏🏼
KubraBabaoglu Ben bilmiyordum doktorum alerji ile alakalı birşey demedi çok önemli bir aşı muhakak yaptır dedi iki dozluk yaptırdım şimdi tedirgin oldum
Alparslan-mom Masal2020 merhaba. Benim oumun bagirsak tepkimeli oldugu icin alerjisi biz yaptirmadik. Cunku zaten bagirsak kanamasi vardi. Asiyla daha da artar yaptirma dedi 2 alerji doktoru da.
Masal2020 Alparslan-mom bizimde bağırsak tepkili daha fazla kanama yapabilir bir kaç gün dedi kafam karıştı iyice