Ravza3018 poşeti çok düzgün bir şekilde yapıştırın. Bu Arada yapıştırmadan önce o bölgeyi çok iyi temizlediğinizden emin olun. Emzirdikten genelde 15-20 dk sonrasında idrarını yapar diye düşünüyorum. Emzirdikten sonra bezini açıp çocuğu üşümesin diye alt açmaya sarıp beklemiştim ben. İdrar gelince de hemen poşeti elimle itip o şekilde almıştım . Hiç alamazsanız eğer hastanede sonda ile alıyorlar