SertapHilal Benim bebeğim 4 aylık 1 ayda 500 gr almış, normal sayılıyo diye biliyorum. Sizin bebişlerin durumları nasıl 🙋🏻♀️
Minikannesi00 SertapHilal 4 aylıkken 350 gram almıştı ama boyu da 6 cm uzadığı için doktor normal demişti
OzgE_K SertapHilal bebekler 4. Aydan sonra ilk 3 ayki gibi ayda 1 kilo almıyormuş kızlar artık boya kaslara dişlere ve gelişime gidiyormuş bebişler benimkide öyleydi ve bakamadım hasta mı diye düşündüm çünkü ölçüsüde düşüyor eskisi gibi iştahlı ve çok içmiyor sütü Doktorumuz herşeyin normal olduğunu artık doyduğunu bildiğini ve eskisi gbi hızlı kilo almamasının normal olduğunu söyledi
Sidal SertapHilal 4. Ayda itibaren az alıyo kilo hareketlilik artıyo hatta kızımı 6. Ayda kontrole götrdgmde hemşire bakmasam bile olur çünkü yavaşlıyo kilo alımı dedi
Busrasarelina56- SertapHilal canım benimde 5 aylık 4 aydan beri az alıyoruz 400 gr civarı ama doktorumuz normal yavaşlayacaj artık hareketleniyor demişti boyumuz çok uzun bizim o yüzden sıkıntı çıkmadı
RuzgarMommys Evet hepimiz aynı şeyi düşünüp üzülmüşüz Bizim de alerji var 4 ay 10 günlük bu ay 650 gr aldi diye üzüldüm doktor ne var kızım ne güzel iste dedi 😁yine de ikna olmadim buraya bakana kadar
Busrasarelina56- SertapHilal şuan tam hatırlamıyorum canım ama kız ortalamasının üstünde çıkıyor bu yüzden de zayıf gözüküyoruz çok takıyorum başta ama artık ek gıdaya geçicez diye biraz daha rahatım
Minikannesi00 SertapHilal teşekkür ederim ,sizin kız mı erkek mi ,cinsiyete göre de değişiyor😊 zaten her bebeğin gelişimi kendine özgü
Alpaslaninannesii SertapHilal ya sanirim bzimde öyle doktor sut alerjisid edi ama lalada kan hala devam ediyor 😐