Bebeğim 1 aylık olacak 3 gün sonra size şunu sormak istiyorum gece olsun gündüz olsun bu aydaki bebekleriniz böyle uyanıp emip sonra tekrar uyuyup 2.5 3 saat uyuyor mu yoksa benim kuş gibi uyanıp 3-4 saat kendine işkence edip sonra da yorgunluktan bayılıp gidiyor mu😄